ANNONS

Circuit workout – control zones.

/

SAFE Education idag har vi hittills från klockan åtta i morse tills klockan tolv jobbat praktiskt ute i gymmet. En kompis satte ihop ett litet cirkel pass för mig med fokus på kontroll zonerna som hon skulle instruera mig i. Jag tänkte dela med mig av det till er. Det är alltid kul med lite nya övningar, samt att detta är också ett toppen pass om man inte har tid att träna särskilt länge. 🙂

 

// At  


Övning 1: Stående stångrodd med brett grepp – Kör cirka 12 reps innan du går direkt till nästa övning utan vila emellan. 
// Exercise 1: Standing bar row with wide grip – Do about 12 reps before going directly to the next exercise with no rest in between.//


Övning 2: Knäböj med stång – Gör ca 12 reps innan du går direkt till nästa övning utan vila emellan. 
// Exercise 2: Squats with bar – Do about 12 reps before going directly to the next exercise with no rest in between.//


Övning 3: Marklyft med kettle bell – Gör ca 12 reps innan du går direkt till nästa övning utan vila emellan. 
// Exercise 3: Deadlift with a kettle bell –  Do about 12 reps before going directly to the next exercise with no rest in between.//


Övning 4: Statisk övning för mage, ”båten” – Sitt i den här positionen så länge du orkar.
// Exercise 4: Static exercise for abs, ”boat” – Sit in this position as long as you can. //

 

När du har gjort detta så vilar du en minut och sedan gör du om det. Mellan 3-5 varv. 🙂 //Once you have done this then you rest for a minute and then do it again. Between 3-5 times. :)//

6
0

Genom att klicka på "Skicka" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

© Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 StockholmTelefon: 08-736 53 00