Crisp bread pizza

P2092666
P2092668
P2092704
P2092692
P2092708
P2092717
P2092715
P2092737
P2092745
P2092744
P2092739
P2092749

Jag var på ett pizza event tidigare i veckan, ni som följer mig på snapchat (@ellenfarnstrom) fick ju följa med live men för er som inte gör det så kommer en liten bild bomb här ovan med bilder från eventet.

Det var Leksands knäcke som höll i det då de har gjort frysta pizzor som man nu kan köpa i alla de vanliga livsmedelsbutikerna. Vi fick smaka dem och sedan fick vi göra våra egna! Alltså jag är typ chockad, det låter ju lagom roligt med knäckebröds pizza men det smakade lika gott som vanlig pizza utan att jag överdriver! :O Det som är bra med detta är ju att pizzan blir lite nyttigare än vanlig pizza, sen om man väljer bra toppings så kan man ju faktiskt få till en god och hälsosam pizza till inte alls särskilt många kalorier. Annars är ju pizza lite av en kaloribomb, men detta är ett tips om man vill göra en hälsosammare version. 🙂

// I was at a pizza event earlier in the week, you who follow me on Snapchat (ellenfarnstrom) got to follow me there live but for those who don’t, a I posted this photo bomb above with pictures from the event.

It was Leksands crispbread who had the event, they’ve made frozen pizzas that you can now buy all the usual grocery stores in Sweden. We got to taste them and then we made our own ones! So I’m kind of shocked, it does not sound particular fun with crisp bread pizza but it tasted as good as regular pizza without exaggerating! :O The good thing with this is that the pizza will be a bit healthier than regular pizza, if one chooses good toppings you can actually get a good and healthy pizza for not very many calories. Otherwise, pizza is a bit of a calorie bomb, but this is a tip. 🙂 //

  1. Linnea skriver:

    Hej, jag har en kanske annorlunda fråga.. har du ojämn rumpa?
    Jag har nämligen ett dilemma (som dock beror på operation i höften som resulterat flyttade muskelfästen & 18mm benskillnad) att min rumpa är så fruktansvärt ojämn, den vänstra(opererade) sidan har mindre rumpa men större lår, och tvärtom på höger.
    Har ju jättesvårt att träna till detta, men vill det eftersom jag stör mig så mycket på det när jag går och tränar osv(har svårare att få kontakt pga muskelfästena), dock ingen annan som märker de om dom ej tänker på det men vill gärna åtgärda de för min egen skull, så undrar om du också är ojämn och har några tips? Vet ju att man ofta är starkare i ena sidan osv och att tänka kontaktkontaktkontakt, så menar tips på övningar som nästintill enbart kopplar in rumpan respektive låren/hamstrings, utöver vanliga övningar (hamstringcurl, knäbög osv). Blev lite lulligt men tror du förstår. 🙂

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..